tirsdag den 27. juli 2010

Symaskinen gløder:

Imens min symaskine broderer for mig, sidder jeg og hækler flere frøer/bier/ sutteklude osv.
Maskinen laver punge broderet op med blomster/ugle/tiger  måske kommer der også et par fisk.
I øjeblikket arbejder jeg med vaskeskind, har nemlig fundet flere gode farver: frisk grøn, en lys aqua, lys lilla, en mørk aubergine.
I næste uge skal jeg i Læderiet, vil gerne have lidt mere skind , gerne i den bløde dejlige lamme kvalitet. :-) mums -
Alt sammen vil blive sat til salg på Amio.dk - åbner jo nu her på søndag. Kig ind -:)

2 kommentarer:

  1. De er da vildt flote, bare jeg havde en maskine der kunne det også, får sådan lyst til at prøve....
    Glæder mig til at se hvad det næste bliver du får lavet.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Takker er også meget glad for min maskine :-)

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)