søndag den 15. august 2010

Vimpel

Endelig færdig med at hæfte ender. Jeg har hæklet små vimpelranke i de sidste 2 uger. Er nu helt færdig med 2 i såkaldte "drengefarver". De er lavet i blå, grønne, lilla toner. De lyserøde er også på vej, men der er skal hæftes mere før jeg kan vise dem.
Vimplen i de danske farver driller lidt. Synes ikke at mine kædesting / eller de hæklede luftmasker virker. Teknikken skal vist afprøves lidt mere før den bliver god. :-) Jeg har valgt at hækle mine oppe fra og ned ad. Starter med 16 luftmasker og 1 række fastmasker derefter hækles der 2 fastmasker sammen i slutning af hver rækker. Jeg synes selv at det giver en god pæn kant, men der er jo så mange andre måder at lave en vimpel/flag på. Det er bare gå igang og finde helt sin egen måde/ide. God fornøjelse

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dog nogle smukke farver

    SvarSlet
  2. Hvoe er de bare SÅ fine de vimpler

    SvarSlet
  3. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)