torsdag den 14. oktober 2010

Mangler tid til at blogge

I den kommende tid vil jeg ikke komme med mange input. Jeg er nemlig så heldig, at jeg skal flytte. Det er en god ting, for det betyder et VÆRELSE KUN til HOBBY.  JUBII.
Glæder mig som et lille barn ved juletid. Har i mange år haft kombineret sove/hobbyrum og i længden er det ikke godt.
Skal nok vise billeder af det kommende syværelse som kommer til at bestå af 1 broderisymaskine, 1 alm. symaskine, 1 overlock, 1 dæksøm (meget lidt brugt) og 1 filtemaskine.  Derudover skal jeg have fundet plads til 4 store "affaldsposer" med garn, 1væv,  samt det "løse"  stof og filteting.  HMM. måske jeg have søgt en 4.værelse og ikke 3ér. :-)

1 kommentar:

  1. tillykke med din nye lejlighed,hvor skønt med et rum kun til hobby,glæder mig til at se billeder

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)