torsdag den 25. november 2010

Stadig flytte"rod"

Uha, det er hårdt at flytte. Dejligt med mere plads og ikke mindst med et værelse kun hobby-ting. Glæder mig som et lille barn til det hele er på plads. Ligenu mangler jeg at indkøbe et skab til stof, et bord som skal bruges til sybord. Overvejer meget et hæve/sænkebord, men ved ikke om det kan blive lavt nok. Symaskinen giver jo små 10 cm i højden.

Så jeg prøver at tage mig sammen til en indkøbstur - en tur til Ikea en lørdag/søndag lyder bare ikke så godt i mine ører, men det skal jo til. :-)

Jeg skal nok tage før og nu billeder. Før billederne kommer på søndag. Idag skal jeg lave et par gaver til arbejds-julefrokost.  Jeg har også overvejet at lave en adventsgiveaway.  Fandt en del broderet ophæng som godt kunne blive gode gaver. De kommer på senere :-)

Den Kreative pakkkeleg-gave er blevet sendt til rette vedkommende, håber nu at gaven kan bruges, synes at det var lidt svært at finde på. Kan ikke vise billeder men sætter dem på til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)