søndag den 19. december 2010

Giveaway 4. advent.

Så har jeg fundet den sidste vinder i min adventsgiveaway.
Og vinderen blev:











Lene  som :
"Lene sagde ...

Den sidste er jeg da også med på, så linker også lige den fra min blog.
Det er spændende :-)
25. nov. 2010 22.21 "

Gaven bliver først vist på min side, når Lene har modtaget den. Så kig ind i mellem jul og nytår hvis du er nysgerrig. Kan løfte sløret lidt og siger det noget med sne. :-)
Kære Lene vil du sende mig en mail med din adresse. Tak

2 kommentarer:

  1. Jubii det er jo mig der har vundet, glæder mig vildt til at se hvad det er du har fundet på.
    God jul og godt nytår
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Kære Elin
    Jeg har givet dig en blog-award for din fine og inspirerende blog. Den har været meget rundt i blogland, så hvis du allerede har den, stopper legen jo naturligt her:-) Ellers kan du læse mere her: http://haandarbejdsom.blogspot.com/2011/02/blog-award.html

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)