mandag den 25. april 2011

Jeg har vundet....

Jeg har været heldig og vundet hos Englegården
Egentlig er det lang tid siden at jeg vandt, men jeg havde ikke været opmærksom på et spamfilter. UPS.

Stella sendte en meget flot indpakket pakke med et meget smukt påskekort. I pakken var der disse  skønne sager :



En pose med påskeæg,  en æske formet som hjerte, inde i det gule hjerte lå der et smuk armbånd, knyttet i en sart lilla farve

Hvis du ikke kende Stella´s blog,  kan du besøge hende her


1 kommentar:

  1. Hej Elin.
    Godt at min pakke er nået frem og i hel stand og at du kan lide sagerne. Hold godt øje når jeg udtrækker den næste give away, så du ikke igen ender ude i spamland.

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)