onsdag den 5. oktober 2011

Post......

Jeg holder meget af min postmand i disse dage, igen idag, var der post, ikke de dumme rudekuverter, derimod pakker, gaver til mig, Jubiiii.

Fra Helle Jescika 

Søde små nuttede fugle og svampe - Får selv helt lyst til at sætte mig ved symaskinen og sy.
Hun har også sendt fine smykker: halskæde og armbånd, som er lavet af cykelslanger og filtkugler , super ide.
Tag endelig et kig på hendes :-)


Fra Canika

de sødeste 3D ugler , små papirlommetører decoupage, og så har hun haft ulden fremme. Hun har filtet et fedt gittertørklæde. :-) 
Tag´ en tur ud i filte-blogland og besøg hendes side.


ALT I ALT -  en meget GOD dag -

TUSINDE  tak for de skønne ting

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver! Og tak fordi du ville deltage i min Give Away - jeg har også meldt mig som fast læser hos dig og glæder mig til at følge din blog!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige gaver du har fået dig. En skøn lørdag aften til dig ;-)

    SvarSlet
  3. Hej signes Mor , Rav og Krat.

    Ja jeg har været meget heldig med pakkelegen. Jeg har bare fået så mange gode fine gaver. - Kommer I forbi en ledig plads og har lyst, så spring på. I vil få gode oplevelser/gaver fra Bloglandet :-)

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)