lørdag den 19. januar 2013

Rockefeller

Så er der igen blevet lavet "kal fra Westknit".  Dette tørklæde er til min kusine. Jeg måtte selv vælge tonen, bare farven var grøn. Opskriften er næsten fuldt slavisk, jeg har dog ændret spidserne lidt, der er kommet 3 ringe på hver spids. Ikke noget som kusinen kender til, men håber at hun synes ideen, ellers må saksen frem.

Fakta:
Garn: Supersoft - den mørke -ingen navn, den lyse hedder Lichen. 180g i alt
Pind: Addi rund nr. 3.5
Hot: Ja helt bestemt,
Design: Rockefeller


 

Her kommer originalen : det som gjorde at Kusinen også gerne ville eje:

Fakta
Garn: Supersoft - ingen navne - idet det var rester, 160g ialt
Pind: Addi run nr 3,0
Hot : meget. det bliver brugt meget, men elsker stadig min blå caromille 
 
 

2 kommentarer:

  1. hejsa du
    god detalje med enderne, det er altså også skønne farver må kusinens og dit.

    SvarSlet
  2. Super god ide med enderne,lækre farver,men kan godt forstå du stadig bedst kan lide dit turkise camomille,det er altså også bare så flot

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)