torsdag den 2. december 2010

Posten kom

Wauw 2 pakker med posten og en på mail  Skønt - elsker at få gaver.  Den ene pakke havde jeg selv bestilt. nye mærker til mine kreationer. Disse her kan stryges på.












Den anden pakke er fra min "julenisse" kreativblogjulegavergiver. Tina. I skrivende stund kan jeg ikke gennemskue fra hvilken blog, men mon ikke det åbenbarer sig når jeg må åbne gaver. Min pakkedag er FØRST den 13. december - uha laaaaang tid til. Glæder mig - selve pakken er meget smukt pakket ind og ikke når med det, hun vidste også på hvilken dag - en meget opmærksom krevativ blogger:-)
se selv:  meget smukt og kreativt

Mail-gaven var en besked fra min tidligere udlejer: "jeg overfører dit depositum til dig"  Lækkert med lidt ekstra,  kender lidt familie som godt kunne trænger til en lille ekstra opmærksomhed. Og det er jo JUL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)