onsdag den 28. september 2011

Posten kommer med....

Dejlig dag, solen skinner og  Posten havde 3 gaver med til mig.
Kan det blive bedre ? :-)
Gaverne er en del af pakkelegen, som kører rundt i blandt os. En super god ide, skønt at få en lille hilsen, en lille gave, alt sammen lutter skønne sager.
Jeg har leget pakkeleg med Violykke, Troldemutter og Krea-Mormor.  1000 tak for de skønne sager :-)


Gaven: Lene fra Krea-mormor,
Øreringe, et sjovt/sødt sæt saks/pincet ,skumbad  og en af hendes smukke syet bokse.
ta´et smut ud i Bloglandet, og besøg hendes side.


Gaven: Nanna fra Troldemutter,
En krabbe, som jeg vil bruge til nålepude, et smukt postkort, pukkate og chokolade, skønne knapper, hæklet lille dug, og det net som sagerne ligger på.
ta´et smut ud i Bloglandet, og besøg hendes side.


Gaven: Lykke fra Violykke,
En armbånd med glasperle og en ring med glasperle. Ringen har en spinkel lethed over sig.Super sjov/flot lavet - skøn ide.
ta´et smut ud i Bloglandet, og besøg hendes side.

Kære alle 3 - TUSINDE TAK

1 kommentar:

  1. Hej Elin.
    Godt du kunne bruge tingene, jeg mangler lige at sætte din gave nr. 2 på og skyde gavelegen igang med den, for der er endnu ingen som har meldt sig på den første, men håber at der snart kommer 2 for det er jo synd at den dør ud, for det er nemlig sjovt at sende små gaver til hinanden.
    Hilsen Lene.

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)