lørdag den 1. oktober 2011

Gaveleg

Posten kom med en pakke (igår) Den er en del af pakkelegen som kører rundt i Blogland. Denne gang er gave fra Eva fra Stolt Strikker   - smut en tur ud i landet og besøg hendes side. :-)

Jeg fik: grønne perler, en hamaperle armbånd, sunde chips,  ikke mindst super lækkert Alpakka garn.

Jeg takker mange gange


Legen skal sendes videre,  reglerne er som altid

De 2 første som giver en kommentarer vil modtage en pakke fra mig.
De skal så sende en tilbage og hver især finde 2 nye at sende til.

Alt i alt 3 stk gaver :-) til hver

Så kom frem i lyset og modtag lidt hjemmelavet fra mig. 


2 kommentarer:

  1. Hm nu havde jeg bestemt mig for at holde pause, men for søren da jeg er bare nødt til en ny omgang ! Så jeg er frisk :)

    SvarSlet
  2. Kære Flet og sjov.
    Du skal være velkommen. Troede helt at "marked" var mættet. Legen har jo kørt en del rundt

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)