tirsdag den 19. juni 2012

En udfordning / Mystery KAL

Jeg er blevet lokket med ... (var meget let at overbevise) til at deltage i  Mystery KAL

Du kan også være med til denne KNIT - A- LONG tryk her

Jeg har ikke prøvet at strikke i "dele" før, men sidste år var der mange gode Bloglandsstrikkere med, så nu må det prøves.
Hundemoster lokkede og jeg sprang på. Det hele starter den 13. juli, så mon ikke jeg kan nå at tjekke lagret for garn. I følge West Knits skal der bruges 2 farver, garnet skal være istil med Tvinni og Spinni. Super for det har jeg på lagret. Men mon ikke supersoft også kan bruges. :-)

7 kommentarer:

  1. Er så glad for at du vil lege med sammen med mig,vi tjekker lageret for supersoft og andet spændende garn :)

    SvarSlet
  2. jeg vil glæde mig til at følge dit mystery shawl - men har ikke mod på selv at hoppe med lige nu :o)
    der er lidt for mange projekter i kø ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona
      Kender det, har selv mange projekter igang, men kunne altså ikke sidde over.... heldigvis starter min ferie i uge 29, så det tørklæder ender nok med at blive mit ferieprojekt.

      Slet
  3. Det lyder rigtig spændende det kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve. Men er bange for jeg ikke kan forstå det. Er det svært at forstå ? Jeg har aldrig prøvet at strikke efter en engelsk opskrift.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe - Beklager mit sene svar. Hop bare med på legen, vi er efterhånden mange rundt i blogland som er med, og mon ikke vi kan finde ud af at hjælpe hinanden :-)

      Slet
  4. det lyder vildt sjovt, er spændt på at se hvad der kommer ud af det.
    God sommer søde du.
    knus Doris

    SvarSlet
    Svar
    1. Også god sommer til dig. Springer du ikke ombord til os andre ??

      Slet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)