søndag den 15. juli 2012

Feriestrik

Endelig ferie hele 3 uger som skal være fyldt med STRIK. Mine indkøb til ferien er nok lidt optimitiske, kan sikkert ikke nå at lave det hele, men måtte altså købe nyt, selovm der er (vist jeg skal være helt ærlig) rigeligt på lager.  Jeg har fået ryddet op o g sorteret garn efter farver/kvalitet. Skønt at have en bred stigereol fyldt med supersoft. :-)

Tilbage til indkøb.  jeg smuttede en tur forbi Geilsk. Hendes modeller har de sjoveste navne og et minium af montering, hvilket jeg klart er til.

Jeg valgte at købe 3 modeller  Bredbånd, No 8. og Rækkevidde. Det sidste billede er viste de farver jeg havde på lagret,  de kunne også bruges som pangfarver i Bredbånd eller Rækkevidde.  Der bruges kun et nøgle. Hmm hvilket et skal jeg starte med ?  - har jo ogse et KAL som skal laves. ! foruden Celia kjolen,  (Træls at der ikke er nævnt, hvor langt kjolen bliver . !)





1 kommentar:

  1. Hold fast der skal vist fart på dine strikkepinde -smiler,dejlige projekter til feriestrik du har valgt

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)