onsdag den 1. august 2012

Ugler.... måske til puder/billeder

Selvom jeg egentlig synes, uglerne har været her længe og vi måske kunne trænge til noget, men uglen har bare en god form. Så derfor.....
Disse er maskinbroderet, og er lavet såman kan arbejde videre med dem (ekstra stof omkring broderiet). De kan bruges som pynt på puder, sættes i en ramme og hænges op eller noget helt 3.

Nu er det bare om der er nogen som kan bruge dem ? Jeg regner med at de skal sættes til salg her en af dagene.

11 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt være interesseret i en turkis, hvad er prisen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Violykke. Jeg vil tror at prisen (incl porto ) vil være omkring 60 til 70 kr for denne størrelse selve uglebroderiet er ca. 22cm høj og 15 cm bred.

      Slet
    2. Hov den røg lige lidt langt ned :0) hæ hæ men det vil jeg gerne :0)

      Slet
    3. Kære Violykke
      Vil du ikke mig en mail med din adresse Tak :)

      Slet
    4. Det vil jeg :0)

      Slet
  2. Ugler går da aldrig af mode,de er bestemt kommet for at blive-for altid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej Gitte, måske ikke men... hvad med elefanterne ??

      Slet
    2. Det vil jeg gerne når du sætter dem til salg :0)

      Slet
  3. Skønne ugler hvor er de fra, de er rigtig søde.

    SvarSlet
  4. Hej Doris, Tak de er fra ASAH

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine!

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)