lørdag den 29. september 2012

Tilbage

Uha, det er lang tid siden, jeg har været inde på min blog.
Heldigvis kan jeg følge jer på min telefon og det har jeg gjort, dog oftest uden at give kommentarer. Ærgerligt for at er godt nok blevet mange skønne ting,... Jeg gør bod og prøver at være lidt mere trofast....

I august havde jeg fødselsdag og fik mange gode gaver, en som jeg vise, er en fra Gitte. Vi plejer ikke at være på gave men har de sidste par år lavet en hjemmegjort gave. I år fik jeg denne smukke gule sag, som pynter på min reol. En opbevaringskurv lavet i gul skind med hæklet kant og en stor skøn knap. Super ide. jeg elsker den. Overvejer meget at lave en stor til blade/aviser....er altså kun noget til overvejelsen.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen,spændt på at se hvad du finder på at lave,har forsøgt at kommentere fra min mobil,men den kommentar blev åbenbart væk ??,så prøver fra computer,så undskyld hvis der lige pludselig er 2 kommentarer fra mig,er det derfor :)

    SvarSlet
  2. hejsa
    skønt du er tilbage, sikke en skøn gave lækre farver, kan godt forstå du syntes om den, tror også sådan en ville pynte hos mig.

    SvarSlet
  3. hej elin
    godt og se du er på igen,ser fram til at se dine sidste nye på hit.
    mvh karin pr

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)