søndag den 13. juni 2010

"Sommer" Gid jeg var færdig, så kunne jeg få varmen

Nu må det snart gerne blive varmere - ellers må jeg få varmen fra dette tæppe. Endnu kun en ufo, som har været i min kurv siden sidste sommer. Kan se jeg også arbejdede i de grønne/blå farver i sidste sommer. Glæder mig snart til at vise, at jeg faktisk også bruge andre farver - eks. lilla. Mit topstykke (endnu ikke færdig) bliver skam strikket i en lys lilla :-) desuden har jeg lavet et blomstertørklæde i 4-5 farver allesammen lillatoner. (se bevisbilledet) Men dette tæppe bliver med disse farver (rester ) som jeg har fået af min dejlige veninde Sep. Har kun været ude og købe hvidt.





Her er beviset : lilla farver :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)