søndag den 29. maj 2011

Mit tæppe

Så lykkedes det. Endelig færdig med tæppet. Jeg havde et lille problem, det bliver ikke stort nok. Jeg manglede garn, så tæppet har bare ligget som en UFO i meget lang tid. Heldigvis blev jeg opmærksom på at Stof 2000 havde mere garn - dog ikke på udsalg - købte fluks flere nøgler. Farvenr er det samme, men ikke i indfarvningen. Jeg har bare besluttet, at det gør ikke noget, for tæppet skulle være lidt større. Igang med 6 farveskift og en kant. Wupti et tæppe - og  for mig et meget smukt tæppe - holder meget af farvespillet.
Fakta: Tæppestørrelse 140x 150 og det vejer ca. 1,2 kg, brugt små  24 nøgler garn.

9 kommentarer:

  1. Det er et virkeligt smukt tæppe du har lavet og sikke et stort arbejde. Det var heldigt at du fandt mere garn så det kunne blive størrere.
    Jeg har en give away på min blog som du er velkommen til at deltage i hvis du har lyst.

    God søndag. Kh Mette.

    SvarSlet
  2. Kære Mette Trillemus (iøvrigt skøn navn)
    tak for roserne. Ja, det er et stort arbejde, men et hyggeligt et, i hvert fald i starten, blev kedelig at hækle frem og tilbage i længden :-) jeg er med i din giveaway og krydser nu alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  3. Det er så fint. Godt, at du fik det lavet så stort.

    SvarSlet
  4. Sikke et smukt tæppe :-)

    SvarSlet
  5. hvor er det fint. Overvejer selv at lave et,men må nok indstille mig på at det er et langtidsprojekt. Jeg er bange for at det bliver ensformigt. Men smukt er det når det er færdigt.

    SvarSlet
  6. Super lækre ting du laver - og en rigtig hyggelig blog at snuse rundt på;) God aften!

    SvarSlet
  7. kære Eva, Trine, Maj, HelleJescika

    1000 tak for rosen. Det er varmer altid at få respons. :-)

    Helle: ja det er "kedelig" hækling, super skøn når man er færdig. så har det som et ekstra projekt og lav´et par rækker når du har lyst.

    SvarSlet
  8. har du brugt bomuldsgarn?

    SvarSlet
  9. Hej Helle Jescika

    Det er en blanding af bomuld og akryl 50 % af hver. Det hedder Capri og kan fås hos Stof 2000 -i hvert i her i Århus :-)

    SvarSlet

Velkommen i Kys en Frø.
Tak fordi du besøger min blog og har valgt at efterlade en kommentar. :-)